Aici pastram si poze cu maimuţe pentru urmaşi. Să nu fim confundaţi.

miercuri, 13 aprilie 2011

Romania Dreapta !! Romania Puternica !!


Sinteaza declaratie Emil Boc cu ocazia lansarii motiunii
- Mi-am depus candidatura pentru un nou mandat de presedinte PDL
- Îmi anunt aceasta candidatura aici, pe treptele din sediul Modrogan 1 al PDL, de unde, practic, în ultimul mandat, am anuntat toate victoriile PDL, ca un semn de continuitate a ceea ce va însemna viitorul mandat de presedinte al PDL, daca partidul îmi ca acorda aceasta încredere
- Îmi doresc ca, împreuna cu PDL, sa duc România pe crestere economica
- Am fost acolo atunci când a fost cel mai greu pentru români, cred ca PDL trebuie sa fie alaturi de români si la bine
- Candidez cu doua obiective foarte clare: primul este mentinerea PDL la guvernare si, cel de-al doilea, câstigarea alegerilor locale si parlamentate din 2012 si, în consecinta, continuarea guvernarii
- Stiu ce trebuie facut pentru ca PDL sa câstige si alegerile din 2012
- Candidez împreuna cu o echipa care îmbina maturitatea cu tineretea
- Am fost sunt si voi ramâne un om de echipa
- Cred ca succesul PDL a fost garantat de faptul ca am fost o echipa
- În acest partid, fiecare îsi are locul în functie de expertiza
- Odata cu acest proces, evident ca facem ceea ce trebuie pentru România, dar facem cea ce trebuie si pentru partid
- Cred în România puternica, într-o Românie dreapta si cred ca împreuna putem moderniza România si partidul
- Urez succes si celorlalti colegi din PDL care îsi vor depune motiunile astazi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu