Aici pastram si poze cu maimuţe pentru urmaşi. Să nu fim confundaţi.

joi, 14 aprilie 2011

Lista dorintelor : Guvernul Boc a demonstrat ca poate !

În timp ce unii își doresc să întâlnească iubirea vieții lor, alții să-și găsească un loc de muncă, alții să cadă guvernul, alții să nu cadă doar ca să le fie ciudă celor ce-l vor jos; în timp ce copiii se gândesc și scriu liste cu dorințe pentru Iepuras, inspirat din nou de aceeași emisiune fantastică cu o medie de 9 milioane de telespectatori (Vieni via con me pe Rai 3 ) scriu și eu o listă a dorințelor pe care Guvernul Boc mi-ar putea-o indeplini în viitorul apropiat.


Aș vrea așa:
    • ca televiziunile să se ocupe de politică fără ca politica să se ocupe de televiziuni 
    • să deschid un ziar fără să știu deja ce o să citesc în el
    • să nu trebuiască să cer chitanță ci să o taie vânzătorul din instinct
    • să nu fiu considerat fraier pentru că plătesc taxele
    • ca cine nu plătește taxele să fie considerat hoț
    • ca un suc la o terasă să fie mai ieftin decât orice băutură alcoolică
    • ca bani publici să ajungă la școlile și clinicile publice
    • ca poziția în sondaje să fie mai puțin importantă decât a fi corect
    • ca adevărul să fie spus chiar dacă nu te urcă în sondaje
    • ca în campania electorală să spună și ce au făcut nu doar ce au intenția să facă
    • să facă mai mult decât să aibă ce spune în campania electorală
    • să nu aștept mai mult de două zile pentru reînnoirea buletinului
    • să nu se poată face mai repede doar pentru că dau șpagă
    • să nu-mi fie frică de boli când intru într-un spital
    • să se știe că am drepturi nu favoruri pe care cineva mi le îngăduie din milă
    • să fiu considerat om nu sclav când mă prezint la un ghișeu

    EU IL SUSTIN PE EMIL BOC !! PENTRU CA VREAU SA VAD O ROMANIE DREAPTA ! O ROMANIE PUTERNICA

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu