Aici pastram si poze cu maimuţe pentru urmaşi. Să nu fim confundaţi.

miercuri, 5 octombrie 2011

Transilvanie frumoasa ... Cluj Arena-i casa noastra !!

In anul 1911 edilii orasului Cluj Napoca au hotarat construirea primului stadion orasenesc la Cluj chiar in parcul orasului . Prima tribuna a stadionului orasului a avut 1500 de locuri si era construita din lemn . Sub tribuna se gaseau vestiarele si chiar cateva camere in care locuiau sportivii .


In anul 1961 a fost inaugurat noul stadion in forma de potcoava in cinstea echipei studentesti ce folosea arena : Universitatea Cluj Napoca . Stadionul avea o capacitate de 28000 de locuri clasandu-se pe locul 3 in topul arenelor din Romania . 


Respectand ciclicitatea in anul 2011 a fost inaugurat noul stadion al Clujului si al Transilvaniei : Cluj Arena . Actualul stadion are o capacitate de 30000 de locuri si este al doilea din tara din categoria Uefa Elite . 



“Alături de Bucureşti, de astăzi avem la Cluj o arenă naţională de talie europeană, internaţională, de standarde UEFA şi Champions League. Obiectivele majore ale Clujului se realizează unul după altul. Sunt cuprins de emoţie ca orice clujean, sunt mândru ca orice clujean. Spre deosebire de Bucureşti, Imnul naţional se intonează corect iar gazonul este superior”, a declarat premierul Emil Boc.


Asa ca nu ne ramane decat sa povestim nepotilor ca in luna octombrie a anului 2011 la Cluj Napoca a fost dus la bun sfarsit un proiect de importanta nationala si ca Familia Universitatii se intoarce acasa pe un stadion minunat . Va las sa va bucurati de unele imagini cu arena si de galeria Universitatii pe care am reusit sa fiu primul care o inregistreaza pe noua arena . 

















Ps: 1. vreau sa-mi felicit colegii cu care am organizat Ziua  Portilor Deschise pentru ca am demonstrat inca o data ca daca ne propunem ceva reusim sa facem "ca la carte ".
     2. Suntem tineri ce ne pasa ... cand viata e asa frumoasa !! Sa ciocnim un pahar de sampanie cu colegii in cinstea noii mandrii a Transilvaniei !!
 











Ps:  3 . Eu am stat in poarta la testarea gazonului de pe Cluj Arena :P ( nu ca sa ma laud ..da am fost hulit ca am lasat golurile , cine ma cunoaste stie ca nu ma pricep in poarta :)) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu